Lördagen den 28/11

Idag väcktes jag kl 10 utav att någon ringde på dörren. Går upp för att se vem det är.
Jo då står där en avdankad alkis och frågar efter Martin! Nä martin bor inte här och han vingla vidare.
En rätt skabbig människa, vilket tragiskt liv den stackaren lever.

Jag la mig i sängen ett tag till men kunde inte somna om så startade ett avsnitt Varuhuset, sista säsongen nu:)
Sen börja myrorna i benen krypa så då gick jag upp och börja städa. Även om här står lådor överallt får jag städa lite, har hört ett visst tjat hela veckan så nu hoppas jag herr M är nöjd? Så nu är hela lägenheten dammad och dammsugad och badrummet är skurat så nu luktar här gott!
Bara dom nyinköpta julstjärnorna som ska upp i fönsterna nu oxå sen kan vi fira första advent i morgon:)
Redan första advent, vart har detta året tagit vägen??
Händer inte mkt om dagarna men ändå rusar tiden bara förbi en..

Har i veckan varit och tittat på lägenheter, två av dom var skabbiga och den tredje hade jag fått köpa en massa nya möbler för att få plats så NEJ de blev ingen utav dom.
Varför ska det vara så svårt att få tag i en lägenhet? Jag hoppas där dyker upp någon bra och fin lägenhet snart i alla fall.

M har precis kört till akuten i Lund med sitt knä och här sitter jag och väntar. Ska fixa mig lite mat under tiden.

I morgon ska det bakas lussekatter:)

/LArveN


Kommentarer
Postat av: Anonym

Samma bild som mig!!

2009-11-28 @ 21:46:10
URL: http://geggamojor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0