Usch vilket väder..

Vaknade idag strax efter 13, behövde verkligen få sova med tanke på hur dåligt jag sovit den sista tiden.
Men det blev endå inte så många timmar med tanke på att jag somna någon gång efter 4 i morse.
Vaknar till ett riktigt skitväder. Regnet bara öser ner och de blåser halv storm.
Tog mig dock utanför dörren en snabb runda för att gå o klippa till min lugg som blivit en aning för lång. Så nu kan jag se ut igen.

Annars tillbringas tiden i sängen idag med en massa tända ljus och snart ska även en film startas.
Fast att jag hatar detta väder egentligen kan jag på något sätt tycka det är mysigt i alla fall. Att bara få stanna inne och mysa i soffan. En film, elr bra bok, te elr varm choklad och helst ett gott sällskap.
Men de kan funka även när man är själv.

På måndag ska jag kolla på en lägenhet, håller alla tummar och tår nu på att den är fin och att jag kan fastna för den men framförallt att jag får den i så fall.
Det är inte helt lätt de här med att få tag i en lägenhet tyvärr.
tur att de funkar hyffsat bra hemma i alla fall och att vi inte bråkar. ibland måste jag få gnälla och avreagera mig och det måste du förstå.
Men jag har förstått nu att det inte är J du vill ha och det glädjer mig. Hon är inte din stil och inget för dig som du säger:)

Ha en mysig kväll allesamman!

/LArveN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0