091012

Godmorgon kära läsare, Kl är nu 09.41 och jag sitter och tuggar på en torr rostad macka.
Om två timmar sitter jag i bilen på väg till Sturups flygplats, idag beger jag mig till Cypern med min älskade mamma en vecka.
En hel vecka ska jag bara få rå om henne och få vara i hennes sällskap, det är lycka det.
Kommer dock sakna min älskade sambo som får stanna kvar här hemma i kalla Sverige och hålla ställningarna.
Ja jag kommer verkligen sakna ihjäl honom jag känner det redan men samtidigt vet jag att det kommer att vara bra för oss att få vara ifrån varandra ett tag.
Men blir som en dålig mor, klarar han sig nu när jag är borta? Får ringa och påminna honom att han ska äta i alla fall, Hihi:)

Väskan är i alla fall färdigpackad bara precis tandborste, hårförn och plattång som ska packas ner sen är jag redo.
Ska ta mig en dusch först och så jag luktar gott!

Ha en underbar vecka för det ska jag ha i alla fall.
Sola och bada och bara njuta.

Va rädd om dig <3

/LArveN






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0