10:E OKTOBER

Sitter nu bänkad i soffan framför TV:n och kollar den superviktiga VM-kval matchen DANMARK-SVERIGE, än står det  NOLL-NOLL men jag ska hålla både tummar och tår för SVERIGE så vi tar oss vidare!
Då jag sitter hemma själv och tittar blir det inte att jag kollar lika intensivt som när han den där brukar sitta brevid men jag kan spana in min ZLATAN ifred i alla fall.




Dagen idag har för övrigt gått i lugnets tecken.
Legat på soffan nästan hela dagen och slökollat film, trist väder och kallt som tusan.
Vid 16 körde jag min käraste sambo till burlöv där jag lämna av honom hos min kusin då dom senare skulle ta sig vidare in till Malmö för att kolla fotbollen och dricka öl.
Jag tog mig vidare till min syster, blev en runda till apoteket var tvungen att få inhandlat en del saker inför resan på måndag.
Käraste syster bjöd även på middag på en restaurang i närheten.
Åt supergod skaldjurssoppa.
Nä som vanligt inget kul o skriva om men vi hörs:)

Ta hand om er!

/LArveN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0