Mitt hjärta är krossat..

Idag har varit en dag full av tårar och smärta. Idag har allt gjort extra ont och varit extra jobbigt.
Jag saknar dig varje minut du inte är i min närhet och jag kommer bara sakna dig mer för var dag som går.
För mig är det fortfarande ofattbart att det inte är dig jag ska få pussa på när jag vill, inte få krypa upp i din famn och mysa och känna all den värme du gett mig under våra 3 år tillsammans.
Jag vill helst inte tänka tanken på dig med någon annan men tyvärr dyker den tanken upp allt mer ofta och jag kan inte hjälpa det.

Efter 3 år så kan man inte bara släppa, släppa taget om allt. gud vad allt vore skönt om det fanns en av och på knapp. Jag hade kunnat vara ledsen och ha ont när jag satte på och jag hade med andra ord kunnat stänga av det lika fort igen. Varför finns inte detta?
Men jag tänker faktiskt tillåta mig sörja, sörja drömmen om en familj, barn och drömmen om kärlek tillsammans med dig...Mitt brustna hjärta behöver tid mycket TID. Det behöver tiden att få läka och återhämta sig från denna hemska mardröm, jag måste verkligen ge mitt hjärta denna tiden för att jag överhuvudtaget ska kunna gå vidare i mitt liv. Just nu är mitt hjärta så krossat så först måste jag hitta alla bitarna och pussla ihop det igen.
Som jag nämnt innan ångrar jag absolut inte våra år tillsammans, jag kommer alltid bära med mig våra år tillsammans nära mitt hjärta. Våra år tillsammans gav mig en massa glädje, skratt, kärlek, passion men även en hel del tårar. Men ibland är det viktigt att kunna få gråta tillsammans oxå och det är jag glad för att vi kunnat göra.
Men i denna situation måste jag tänka på mig själv i första hand och jag tycker det är fruktansvärt svårt, jag är så van att få ta hand om dig och du har alltid kommit i första hand och det är så jag velat ha det.
Men nu ska mitt hjärta få den tiden och de plåstren som det behöver.
Jag vill kunna gå ur detta som en starkare person.

Jag kan dock fortfarande hoppas på att du kommer ångra dig igen elr tänka om.
Min dörr står alltid öppen för dig oavsett om kl är 4 på morgonen elr 4 på eftermiddagen.
Jag vill att du ska kunna ringa mig om du vill prata. Jag hoppas du vet att jag finns ALLTID här för dig.
Som du själv sagt tror jag vi vinner på att kunna ta oss igenom detta med en himla massa tårar och en hel del skratt istället för att bråka och skrika på varandra.
Jag vet att vi båda är starka och vi kommer klara detta tillsammans.


/LARveN



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0