Fredag kl. 18:20

Nu är det fredagsmys om det så är det sista jag gör,
nu är det fredagsmys!!
Eller inte, inget förhållande innebär inget fredagsmys men jag ska försöka att inte deppa ihop allt för mycket för det.

Veckan har bestått utav ett fullspäckat schema, var dag har jag haft något att hitta på och det gillas då jag slipper sitta och tänka, fundera och grubbla sådär jätte mycket.
Det är skönt att vi kan göra saker tillsammans fast att vi inte längre kallas för ett par. Men jag vill kunna rådfråga dig om vad du tycker och tänker om mina nya möbler som ska inhandlas. Så i måndags begav vi oss till MIO, Svenska hem och Elgiganten. Under våra tre år tillsammans har du aldrig någonsin gått så lugnt i en butik och verkligeen kolatin utbudet och de gilla jag.
Spana in en del fina saker men fler ställen ska besökas innan jag bestämt mig för vad jag ska ha i MIN nya lägenhet som ska göras till just MIN där jag ska få känna mig trygg och trivas.
Men givetvis får du komma och hälsa på mig när du än vill och känner för det.

Tisdagen och onsdagen spenderades på nya IKEA i malmö, jäklar vilket stort IKEA varuhus men de gillar jag. Fick köpt mig en tv.bänk och nästa månad ska ett väggskåp som tillhör serien inhandlas.
Jag vet att man inte ska köpa på sig saker när man inte vet vad man får för lägenhet men jag har gillat denna serie sedan två år tillbaka och nu utgår den snart så denna gången är det faktiskt tillåtet:)
Allt känns så på riktigt nu när jag börjat köpa MINA egna saker, men i måndags ändrades hyreskontraktet och det gjorde riktigt ont i mig och jag såg att det faktiskt gjorde det i dig oxå.
Men du har lovat att inte kasta ut mig än i alla fall;)
Jag vet att vi kommer få det så bra både du och jag. Jag finns alltid här för dig om det är något som du vill ha hjälp med.
Du är redan utsedd till att installera alla mina tekniska prylar så jag vet att det blir bra gjort! Och du SKA göra det även om du inte vill hihi....

Kortfattat har veckan varit givande med en massa nua intryck.


Just nu önskar jag att jag hade kunnatskriva och uttrycka mig som du gör, allt låter igt när jag skriver men jag vet att du förstår i alla fall.
Idag jobbar du kväll precis som alla andra dagar denna veckan.
Här är kallt och kyligt, hjärnan går på högvarv och älskade Lars spelas i bakgrunden.
Hur skulle jag klarat mig utan Lasse?

Som sagt har jag tänkt väldigt mycket idag och tänker därför skriva här till dig vad som rör sig i huvudet på mig, jag vill att du ska veta vad jag känner och tycker.

Jag skulle så gärna fortfarande vilja kunna säga att du är MIN och att vi är ett par och kunna berätta om oss och inte bara om mig själv.
Du är min första riktigt stora kärlek och sanna kärlek, du är den som efter mkt om och men har fått komma mig in på livet, och jag kommer aldrig någonsin komma över dig hur mkt jag än kommer försöka.
Jag vill fortfarande att det ska vara dig som jag ser de första jag gör på morgonen när jag öppnar mina ögon, jag vill kunna ligga och titta på dig när du sover och beundra dig och känna lyckan över att du faktiskt är min.
Jag vill kunna ligga och andas in din doft och känna hur det pirrar till i magen på mig, för jag tycker du luktar så gott.
Det är du som kommer fortsätta att vara mina första tankar på morgonen när jag vaknar och det sista i mina tankar innan jag somnar på kvällen.
Det är dig jag vill få fortsätta hålla i handen,
det är dig jag vill kunna krypa upp till och känna din värme!
Det är dig jag vill få fortsätta pussa på innan jag går och lägger mig, jag vill få pussa på dig och säga godmorgon,
jag vill pussa på dig innan du ska till jobb och önska dig en bra dag, det är dig jag vill pussa när jag kommer hem.
Jag vill ha tillbaka allt med dig, jag kommer sakna alla våra stunder!
Jag älskar allt med DIG.
Men jag har inte slutat att hoppas än, och det ska mkt till innan mitt hopp sviker mig.

DET ÄR DU SOM FÅR MIG ATT KÄNNA MIG TRYGG!

/LArveN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0