GRÅA SÖNDAG!

Fy vilken trist, grå, regnig och deprimerande dag.
Idag är det verkligen en sådan dag som får lov att kallas för en dag med riktigt höstrusk.
Nä jag kryper ner under täcket igen och dagen får fortsätta gå i lugnets tecken.
Hoppas på en finare höstdag i morgon så man kan få bli på lite bättre humör när man tittar ut.

DVD boxen ska få gå varm:)

Igår slutade dagen rätt så bra, du gjorde mig glad och jag fick ett rus i kroppen.
Jag hoppas du vill och kan fortsätta vara min BÄSTA KOMPIS även efter detta?? Vi har gått igenom så mkt och du känner mig så bra, jag vill inte mista dig oxå de räcker med att jag redan mist min ena bästa kompis.

Anna älskade vän du finns i mina tankar var dag och nu önskar jag att du kunnat stå vid min sida och få mig att må bra igen. Du var så bra på att få mig känna mig speciell och att man alltid skulle må bra.

Nä DVD boxen va de ja!!

So Long Fuckers!

/LarvEN

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0