Härlig Höstdag!

Idag har det varot underbart höstväder med en stålande sol,
Friskt kall luft, det är så härligt med ren höstluft.
Tyvärr har jag inte spenderat många timmar utomhus idag men jag har andats in desto mer frisk luft mellan varven jag sprungit fram och tillbaka till tvättstugan.
Har tvättat hela dagen hade riktigt mkt tvätt och idag tyckte jag till och med att det var trevligt och få tvätta.
Lite konstig, nja ibland kanske:)

Sambon jobbar till sent ikväll så jag ska spendera min kväll i soffan framför IDOL.
Varför gillar jag det programmet så mkt egentligen? BRa fråga.
Men nu kan jag titta i lugn och ro och sambon slipper titta vilket han säkerligen tycker är hur bra som helst.






Har även jagat runt med dammsugaren en sväng, sjukt vad fort skiten samlas i en liten lägenhet.
Idag har för övrigt varit en bra dag, inga sura miner, jag har faktiskt varken varit ledsen elr irriterad vilket resultera i en glad sambo och det gillar vi.
Allt blir så mkt bättre mellan oss oxå när vi är på bra humör.

Nu ska jag skona er från mitt skitsnack.
Ska börja skriva ner lite på en lapp vad som ska packas med till CYPERN så jag inte glömmer något för på måndag bär det av en vecka:)
UNDERBART.

Ha det bra alla och ta hand om er.

/LiLLAlarvEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0