HÖGSKOLEPROV!!

Högskoleprovet skrevs idag, min energi och mina tankar fanns inte där dom behövdes idag utan på något helt annat.
Provet gick åt helvete men trots detta är jag ändå ganska stolt över mig själv ssom faktiskt gick dit och skrev det även om jag har en riktig formsvacka.

Huvudet bultar och hjärtat blöder men trots detta är det lika skönt att få komma hem till dig.
Att få gråta i din famn och känna din värme.

Nu kallar sängen ögonen vill inte som jag längre så jag ger upp och tar min chans att sova när jag kan.
Jag hoppas inte mina hemska drömmar som besökte mig i natt återkommer på ett tag.

Jag kan inte hjälpa det men jag HATAR dig J bara mer och mer för var dag som går, trots att jag vet vad M känner och berättat för mig.
Försvinn ur våra liv och skaffa dig ett eget. Du förstör bara så jävla mycket.
Brinn i helvetet!!

/LArvEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0