Mitt hjärta blöder.

Jag vill inte inse och förstå att det verkligen är över och denna gången är det på riktigt.
Det gör bara mer ont denna gången, smärtan är enorm.
Jag vill bara att klumpen i magen ska försvinna, jag önskar så av hela mitt hjärta att detta bara vore en riktigt jobbig mardröm som jag kunde fått vakna upp ur men så är inte fallet tyvärr.

De senaste dagarna har jag levt i en liten bubbla. Jag vill inte riktigt ta till mig vad som ska hända men jag måste förr elr senare.
Men hur ska jag kunna göra det när jag fortfarande ÄLSKAR DIG från djupet av mitt hjärta? Hur ska jag kunna ta mig vidare i livet utan dig?
Jag är riktigt långt nere i ett djupt, svart, mörkt hål och när jag kommer se ljuset igen det vet jag inte!
Någonstans vill jag att du ska ångra dig igen men samtidigt vet jag att du inte gör det.
Du har inte dom känslorna för mig som jag har för dig och det gör så fruktansvärt ont att veta.
3 år med dig har varit väldigt mkt upp och ner men jag föredrar att tänka på de ljusa stunderna och jag tycker att dessa 3 år har varit fantastiska och jag vill inte ha dom ogjorda, men jag önskar att du hade velat följa med på resan tillsammans med mig i utterligare många år.
Jag får helt enkelt parkera dig på min långtidsparkering i hjärtat för där kommer du alltid ha en egen plats!
Jag kommer alltid att älska dig och det vill jag att du ska acceptera.

Livet kommer bli tufft ett bra tag framöver men jag vet att vi båda kommer klara detta, med många skratt och ännu flera tårar.
Jag vill att du ska vara en del av migg liv även då vi inte kommer dela säng elr bo under samma tak längre.
DU ÄR FORTFARANDE MIN BÄSTA VÄN!

Men kan inte bara någon komma och ta bort allt det onda? Jag vill må bra igen och få känna kärlek och lycka!

/LARveN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0