Gråa trista Tisdag den 27/4

Åh vad jag känner mig rastlös.
Hade en underbar helg där det hände någonting hela tiden och jag älskar det men nu då? En hel dag utan att det hänt ett skvatt. Jag klättrar snart på väggarna. Tycker inte alls om denna känsla.
Jag vill att det ska hända något hela tiden eller i alla fall få ha sällskap. Denna ensamhet är hemsk.

Är nyss hemkommen från en kvällspromenix med fina Malin.

Vad ska jag göra nu då? Det är ju inte ett skit på TV heller o alla andra är upptagna.
Jag kan ju inte gå och lägga mig redan.
Förslag någon på vad man kan hitta på?

Nä kan inte sitta här heller, har ju inte ett skit och berätta.
Men igår fick jag umgås med dig hela dagen nästan, tusen tack för det.
För som du redan vet så har jag saknat att få umgås med dig.

/LArveN


Förresten vem är du som kommenterat under namnet BYGGMÄSTARN???

Kommentarer
Postat av: Mala

Tack för att du tog med mig ut på en promenad,., det behövde jag! =)

2010-04-27 @ 21:00:10
URL: http://geggamojor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0