Tårar

Det är så skönt att jag fortfarande kan prata med dig om allt.
Att du finns där när jag mår dåligt och behöver någon att prata med och som verkligen lyssnar det är guld värt.
Men även som finns där när jag är sprallig och glad. Jag vill mest bara att du ska veta hur mkt det verkligen betyder för mig att vi kan ha de så som det är.
Du kan ofta komma med så bra lösningar och du är duktig på att analysera allt:)
Tycker du verkligen att jag ska berätta för honom efter vad jag berättat för dig?
Jag hoppas du känner desamma och vet att du kan ringa och komma när du vill.

För vi har delat så mkt förr.

/LarveN



Fjuttiga dagar kvar o måtte dom gå fort. Kom hem nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0