100805

Ja, ja, ja jag lever och mår hyffsat bra.
Har åkt på en dunderförkylning men jag klagar inte för i övrigt mår jag sådär härligt underbart bra.
En känsla jag aldrig trodde jag skulle få uppleva igen men ack vad fel jag hade.

Jag har egentligen en del att skriva om men helt ärligt orkar jag inte, har ingen motivation till att sitta och skriva blogg.
Det är sommar, varmt o underbart det finns bättre saker att göra än att sitta framför datan.

Tvätten är i maskinerna och muffinsen till Mr är bakade så jag hoppas dom blir godkända.
För jag lovade att ha färdkost med i morgon. Efter jobb styr jag bilen mot Norrköping för att hämta upp en styck G.
Han ska ha med sig motorcykeln hem från gävleborg därför hämtar jag upp honom med bil där det finns plats för en styck motorcykel oxå. Vi får väl se hur det går denna yra varelse är ingen höjdare på att hitta men de går säkert bra.
Lördag ska vi alla syskon, syskonban och respektive samlas hemma hos pappa o K för god mat, god dricka, trevligt sällskap och lite spel. Ska bli riktigt kul och som tur är så är jag ledig heeela helgen.

Sommarjobbet avslutas på Torsdag kl 16 vilket är himlans tråkigt, tråkigt för att jag sen inte vet vad jag ska göra och tråkigt för det innebär att sommaren snart är över.

Jag saknar dig M, kan inte allt bara bli som vanligt igen?
S, ska vi ta o ses en dag vast att båda varit surmulna?

Jenny, ska vi ta o planera en lisebergsrunda innan sommaren är helt slut?:)

Mest av allt saknar jag DIG!!


Kommentarer
Postat av: knas

Bara att boka biljett till den 22:a ;)



Lycka till, jag har en gps om du vill låna? :)

När kör du imorgon då?

2010-08-05 @ 20:19:56
URL: http://knasis.blogg.se/
Postat av: Jenny

jaa men jag vet inte när bara. jobbar ju varannan lördag.. ska vi ta det en söndag? kan vi inte ta danmark och köpenhman istället? Nästa helg ska vi iväg på lördagen efter jobb. inget på söndag. helgen efter ska vi på bröllop och helgen efter det fyller jag år... fan sommaren går fort...

2010-08-05 @ 21:36:52
Postat av: M

Du är ju sämst i världen på att uppdatera!

Alles gütt annars?

Ha de lovely!

2010-08-11 @ 15:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0