100813

Godmorgon alla underbara, uppe med tuppen fast att jag är ledig men det är ganska skönt att sitta o mysa med frukosten i soffan ett tag och slippa stressa iväg.
Har fullt upp idag även om det kallas för fridag men jag gillar läget och bara njuter av hela situationen. Det ska tvättas, ta emot en soffa som Ekebymöbelaffär kommer med, åka och hämta en styck motorcykel som blivit servad, handla mat och laga till denna till en hungrig person som kommer hem idag:)

Jag fick förlängt på jobb i två veckor till och det tackar jag för härligt o ha något att göra o framförallt tjäna lite pengar igen vilket behövs nu.
Den 16:e december säger jag hejdå Sverige för två veckor och säger Hej Egypten. Tack pappa och K ni är allt bra. Det ska bli underbart skönt att få komma iväg och slippa julen här hemma och sällskapet som ska med kan ju inte bli bättre. Som sagt livet är allt bra just nu.

Sharm Plaza

Förra fredagen skulle jag ju BARA köra till Norrköping för att möta upp G som hämtat sin motorcykel men så blev de inte, jag körde hela vägen till Gävle då tåget som G åkt med varit försenat men de gick bra. Bilfärden dit på 7 timmar gick ganska fort i alla fall men det var trevligare på hemvägen när jag hade sällskap o någon att prata med. Vi var båda sjukt trötta men vi kom hem hela och hamnade i bingen runt halv 8 på morgonen.

Så nu hoppas jag på att få åka motorcykel i helgen eftersom det inte blev något utav de förra.
Annars inga planer alls faktiskt, njuta o ta de lugnt. Blir kanske mysa i den nya soffan som kommer o en bra film. Vem vet:)
Ne nu ska jag hoppa i duschen o starta min dag, frukosten ligger redan i magen.

Ha de toppen!!
FREDAGEN DEN 13:e IDAG, GLÖM INTE DE;)


Kommentarer
Postat av: jenny

tja babe! vi ska nog till egypten i febrari verkar de som =) du får berätta sen hur där var.. miss u puss

2010-08-13 @ 10:38:16
Postat av: Malin

Vad skönt med semester! lyx!

Men e det inte synd att vara bort över julen?

Det är ju så mysigt här hemma då!

2010-08-21 @ 16:37:24
URL: http://geggamojor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0