Jäkla magsjuka

Usch vad de e trist o va sjuk.
Jag har inte varit utanför dörren idag o givetvis har solen strålat o de har varit underbart väder. Men min tid har jag spenderat på soffan o tan INTE KUL!
Så idag har jag tyckt lite synd om mig själv faktiskt hoppas jag slipper må dåligt mer nu.
Magen gör dock fortfarande ont eller ja den emer öm, isch o pi.
Jag har fått i mig lite fil o banan på hela dagen så i morgon SKA jag må bra så jag kan få äta riktigt mat.
Nu hoppas jag bara att hjärtat slipper skiten o att jag inte har smittat honom oxå.
Å jag som skulle träffa Sandra idag, jag hoppas att jag hinner träffa henne innan hon lämnar Skåne för denna gången.

Men nu har jag precis duschat och ska faktiskt inta soffan igen.
Hoppas ni mår bättre än vad jag gör.


Kommentarer
Postat av: Anna o Amanda

usch o fy,, krya på dig o hoppas G inte blivit smittad

kram

2010-12-29 @ 19:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0