JULAFTON

Dagen kunde inte börjat mycket bättre.
God frukost tillsammans med mitt hjärta och givetvis har jag fått en superfin julklapp.
Han kan de där med presenter:)

Jag fick ett jättefin silverhalsband från Rock by Sweden




Även en superfin kofta från elvine och Bingo Rimers bok fick jag. Julafton kunde inte börjat mycket bättre :)



Men nu har jag inte tid och sitta här längre, de är dags o hoppa i duschen o fixa till sig litta. Julen firar vi hemma hos Pappa & K

Nu vill jag bara önska er en Riktigt GOD JUL!!

  




Kommentarer
Postat av: Mala

Vilka fina klappar!

God Jul på dej, nu skall vi snart ut till mamma.

Duschen först bara!

KRAM

2010-12-24 @ 13:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0