Lillejulafton

En dag kvar till Julafton men de känns fortfarande inte som att det är julafton i morgon men de där speciella julkänslorna kasnke hinner infinna sig under natten.
Vi har i alla fall ett vitt skåne, vi kommer få fira en VIT jul o bara de, de är banne mig inte dåligt o de händer inte speciellt ofta så det är ren o skär LYCKA!

Hela dagen idag har jag mått illa o magen har inte mått helt hundra, men jag tänker banne mig inte bli sjuk jag ska faktiskt fira jul i morgon men peppar peppar just nu mår jag faktiskt ganska bra.

Dagen idag har gått i lugnets tecken, vi har fått tvättat undan vår skittvätt, handlat de sista klapparna o lite mat.
Så nu blir de bara soffan o slökolla lite TV o bläddra i Allt i hemmets Julspecial som inhandlades innan idag.

Å som ni säkert redan förstår så är min Älskling hemma igen, i måndags hämtade jag upp honom i Malmö då hade jag varit utan honom i 12 långa dagar så nu är de så skönt att han äntligen e hemma igen.

Ha en fortsatt bra lillejulafton!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0