Malmö med Pappa

Idag har varit en riktigt bra dag, var dock ganska så trött i morse när klockan ringde kl 7, för mig är det väldigt tidigt eftersom jag aldrig behöver stiga upp före kl 8 men men de gick ju bra de med och resten av dagen har jag faktiskt varit ganska pigg.
Kl 8 hämtade pappa upp mig och sen begav vi oss till Malmö, egentligen har inte jag gjort speciellt mycket mer än varit sällskap åt pappa som skulle dela ut lite julöl till sina kunder och när han var klar med detta blev de en grymt god lunch på Jensen´s Böfhus där jag med stor aptit smaskade i mig en Jensens Rödvinsbiff åh de va så gott så jag blir nästan hungrig igen när jag tänker på maten:) Till efterrätt blev de en Jensens Blegiska Chokladkaka vi lyxade till de ordentligen en snöig torsdag som denna och ibland får man ju lyxa till de. Bäst av allt var att jag fick umgås med pappi.







När jag kom hem hann jag tvätta två maskiner då jag hade lite tid kvar på min tvättetid sen begav jag mig ner till Anna på smakfullt där jag hämta lite nyttiga gotter.

Nu i kväll har jag mest bara gått o småpulat, pratat med min syster som jag inte gjort på evigeter vilket jag verkligen saknar o givetvis har jag pratat med mitt hjärta. O inte e där ett skit på TV heller så jäkla tråkigt. Så nu ska jag diska undan lite (tack o lov kommer diskmaskinen nästa vecka) o sen ska jag hoppa i bingen o lägga mig o läsa. I morgon kommer pappa hit med Max så att jag får lite sällskap.

Vad har ni själv hittat på denna torsdag?


Kommentarer
Postat av: Jenny

Varit i Laaaaandskrona!

2010-12-09 @ 21:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0