NYÅR...

Jag vill bara passa på att önska er alla ett riktigt

GOTT NYTT ÅR!

Och till min älskling vill jag säga

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!

Nu välkomnar jag 2011 och jag hoppas på att det blir ett lika bra år som 2010 faktiskt blev, men jäklar vad 2010 gick fort. Vart tog tiden vägen?Förra nyrå när jag satt här var jag inte lika glad och lycklig som jag faktiskt är idag.
Jag fick min underbara prins till sist, jag har åter igen blivit sambo och jag fick ett besked i början på veckan som gjorde mig väldigt glad. Jag ska börja skolan igen och få utbilda mig till något som jag vill.
Så 2011 kommer bli ett lika bra år om inte bättre jag bara känner de på mig.

Nu ska jag ge mig ut på jakt efter något att ha på mig till i kväll när det nya året ska firas in med goda vänner och god mat.
Jag hoppas ni får en toppen kväll och åter igen





Kommentarer
Postat av: Angeliqa

Låter som en bra start på 2011 :)

2011-01-04 @ 12:43:19
URL: http://angeliqajonsson.blogg.se/
Postat av: mala

Jag vill ju också att du skall blogga så jag har ngt att läsa!

Puss från tjockisen!

ps vi ses väl på torsdag?

2011-01-04 @ 17:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0