Så var de fredag igen

Jävlar i helvete vad kallt de ska vara då!
De är nog läge för Landskronahem o sätta igång värmen nu de är väl inte meningen att man ska gå runt o hacka tänder hela vintern för då lär tandläkarkostnaden bli dyr.
Jag klagar o gnäller absolut inte på att det är kallt ute o massvis med snö men inne ska man väl endå inte behöva gå o frysa?

Sitter o inväntar mannen som ska köra hem från jobb nu o givetvis fick dom jobba över en fredag!
Orolig hann man oxå bli då han i normala fall slutar kl 16 men man hörde inget från honom på 1,5 timme.
Men inget hade hänt då han nu sitter i bilen på väg hem till mig.
Så när mister e hemma blir de mathandling o sen en god middag.

Idag har jag nämligen gjort rödvinssås så den ska vi nog ha till något gott kött hade jag tänk.

Annars har jag varit uppe med tuppen idag fotvård stog på schemat o gud vad skönt de var o få fixat fötterna så nu har jag GLADA fötter igen. Sen har jag plågats av sjukgymnasten oxå men lite nytta ska de väl säkert göra.



Nu ska jag gå o klä på mig varma kläder för snart e G här o hämtar upp mig.
Ha en bra helg o va rädda om varandra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0