Fettisdagen

Dagen idag började riktigt bra faktiskt, fick ett samtal av en glad och sprallig Glenn som ville ut och promenixa i det fina vädret. Så promenix blev de i nästan en timme.
Jag blir full av energi när jag umgås med honom och han gör mig så glad!!

Sen blev de bingen igen o några avsnitt Band of Brothers, riktigt bra serie faktiskt! Se den om ni inte gjort de än.

Kvällen har spenderats hos underbara Malin, där det bjöd på semlor dagen till ära som Malle själv fixat.
Tack så mkt riktigt goda och alltid kul o träffa dig och snacka skit och få skratta.
Kul att även H ville vara hemma en kväll som denna.




/LarvEN

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åt en mini från Lorrys...megagod kunde lätt tryckt två av dom små :)

Fettis dag för mig alltid :D

2010-02-16 @ 22:49:38
URL: http://sayitwithasong.wordpress.com
Postat av: Jenny

Testa dom testa dom :) Eller ne om du inte vill ramla dit i fettis heaven hahah

2010-02-16 @ 22:52:29
Postat av: Malle

Åh glad att du gjort ett inlägg!

Min gamla EMma är tiilbaka =)

Ps! OS rummet är förflyttat från sovrummet till storarummet! Godnatt PUSS

2010-02-16 @ 23:22:36
URL: http://geggamojor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0