Jävla snö

Blev en långpromenad tillsammans med galningen igår oxå innan syster yster kom.
Låter kanske hemskt men kunde varit utan hennes sällskap igår då hon kom hit med vinterkräksjukan.
Isch, jag hoppas innerligt jag slipper skiten i alla fall.
Men hoppas du mår bättre idag Lina?

Carolin fixa körkotet idag så jag fick åka en premiärtur med henne, tack för de:)

Annars har jag tvättat o bara slöat, super trött inte sovit ett skit i natt kunde bara inte.
Men hade sällskap i telefonen i alla fall.
Och nu snöar de FAN igen! Vad é detta? Vart tar våren vägen, solen och värmen?

/LArveN


Kommentarer
Postat av: Malle

Ja håll tummarna för att du inte blir sjuk. Jag hade inte släppt in henne! Kram

2010-02-18 @ 15:49:45
Postat av: Jenny

Fuck the snow :(

2010-02-18 @ 19:34:52
URL: http://sayitwithason.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0