Solsken

Le mot livet så ler livet mot dig!


Idag fick jag gå upp tidigt, inte kul alls men klockan ringde 07.30 för kl 08.40 hade jag en tid hos tandläkaren.
Fick mig en uppfriskande promenad sådär på morgonkvisten o ganska skönt va väl de:)
Hos tandläkaren gick de lika bra som vanligt och besöket tog max 10 minuter.
Tog mig hem till Hannah o hämta min cykel men ingen hit att cykla nu så fram tills det inte ligger snö på marken längre får de bli promenera!
På väg hem från Hannah får jag ett sms av Malle som vill ut och promenixa så självklart hängde jag med ut i detta underbara väder som vi faktiskt har idag. Solen skiner, snön ligger fint på marken och vindstilla det kan ju inte bli bättre.

Nu ska jag ägna mig åt tvätten och att städa upp röran i lägenheten.
Kanske vika in tvätten från förra veckan?:)
Ha en bra dag!

/LArveN



Kommentarer
Postat av: Malle

Min munkis var svettig på ryggen när jag kom hem, blää! Har också städat och jag börja plugga men nu ligger jag på soffan... Inte bra! Puss

2010-02-04 @ 14:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0