Vinterkräksjuka

Fy fan natten har varit en nära döden upplevelse.
Att man kan må så jävla dåligt har jag helt förträngt.
Det är 16 år sedan jag hade kräksjuka senast och det är jag väldigt glad över.
Jag trodde jag skulle klara mig undan skiten men icke. Om inget annat är man kanske en 2 kg lättare:)
Dessutom blev jag snuvad på en myskväll.

Nu mår jag lite bättre men vad ska jag sysselsätta mig med idag då? Jag kan ju inte gå ut o på TV visas inte ett skit.
Jag tycker faktiskt ganska synd om mig själv men det får man lov att göra va?

Veckan i övrigt har varit toppen, fika med Malin, besök av Cederholm som var väldigt trevligt. Inte sett och pratat med denna filur på jag vet inte hur många år och sen har det spenderats en hel del timmar med G.

Jag älskar mitt liv!!

/LarvEN



Kommentarer
Postat av: Malle

Och jag älskar dej!

2010-02-28 @ 19:27:11
URL: http://geggamojor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0