20100102

I don't know if I can yell any louder?
I can be so mean when I wanna be
I am capable of really anything
I can cut you into pieces.

When my heart is
Broken!!


2010 började precis lika jävligt som 2009 slutade.

Jag mådde fruktansvärt dåligt året 2004 men det var på ett helt annat sätt än vad jag gör idag. Känslan jag har i min kropp går inte riktigt att sätta fingret på men jobbig är den. 2004 var året då jag förlorade personer som stod mig väldigt nära och som jag älskade av hela mitt hjärta och gör än idag. Jag fick lära mig att ta farväl, jag visste att jag aldrig mer skulle springa på er här under mitt liv på jorden. Jag vet att jag en dag igen får träffa er men det dröjer och GUD vad jag längtar.

Men att bli dumpad av en person man älskar av hela sitt hjärta, att veta att han finns kvar här som människa och inte som ängel gör det nästan snäppet värre. Det sårar en mycket mer, man får stå ut med så mycket annat som man inte fick göra när ni lämnade oss. Självklart kan jag leva utan dig M och jag hade hellre gett upp dig om jag fått tillbaka mina änglar men det får jag aldrig.

Du sårar mig bara mer för var dag som går, jag säger var dag att jag ska gå vidare och inte bry mig på dig men jag fixar det bara inte. Jag vill veta vad du gör och hur du mår. Efter idag vet jag att du verkligen gått vidare med ditt liv, att du hittat kärleken du väntat på och detta gör bara att jag blir med crazy!

Varför kan jag inte bara skita i dig? Rade ditt nr sa L till mig, men hallå jag kan det som ett rinnande vatten både framlänges och baklänges och i sömnen. Jag vill bara få radera dig ur mitt huvud att du inte ska finnas längre i mina tankar.
Jag känner inte längre igen mig själv i mitt beteende, jag har blivit helt jävla galen men jag vill fortfarande få slå ner dig oxå J för du har förstört så jävla mkt vilket du inte inser, du bara tar för dig och njuter.

JAG VILL BARA FÅ MÅ BRA IGEN! Varför skulle du hämta dig så snabbt och se ljuset igen när jag fortfarande krälar i den mörkaste tunnel av dom alla?
Varför lät du henne komma närmre dig? Vad är det som gör att du är så rätt för att vara själv? Innerst inne tror inte jag du mår speciellt bra heller, det ska bara se så ut utåt. Du döljer det genom att umgås med henne för då slipper du vara själv och tänka en massa. Jag vill att du ska få känna på det jag gör nu. Jag hade önskat du kunde stötta mig på samma vis jag alltid gjort med dig men än en gång fick jag inse vad du är för en. Återigen är hon viktigare. Så länge jag mår som jag gör blir du inte av med mig, ju fortare jag mår bra ju fortare får du vara ifred med henne o mysa o allt vad ni nu gör.

Du önska till och med livet ur mig!!

Please don't leave me
I always say how I don't need you..
What is it with you that makes me act like this?
I've never been this nasty


But baby I don't mean it
I mean it, I promise


I forgot to say out loud
How beautiful you really are to me
I can't be without
You're my perfect little punching bag
And I need you
I'm sorry


VAR FINNS DU NÄR JAG BEHÖVER DIG SOM MEST?

Hur kan du bara kasta bort tre år såhär?

/LArveN

 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Mitt älskade hjärta. Tyvärr har killar en tendens att alltid "ersätta" och låtsas som ingenting har hänt. Jag förstår hur du känner fullständigt men tro mig, det är hans förlust. En dag kommer du må så bra så att du glömmer honom och inser att han inte är värd dina tårar. Du kommer finna någon som uppskattar dig på ett vis som ingen annan har gjort. Jag älskar dig fina fina Pemmi.

2010-01-03 @ 00:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0