?

Du gjorde så min dag blev lite lättare idag. Att få se dig stråla igen glädjer mig R.
Jag lovar att komma till dig en dag om inte denna veckan så nästa. Se till så du har en stor hög med kläder som ska provas:)

Och när jag sen kommer hem och får höra din röst och hör att du faktiskt är glad och sprallig idag glädjer mig. Framförallt smittar det av sig ganska bra.
Säg att du är ditt gamla jag nu igen? Jag hoppas i alla fall.

Dagen idag började med en tur till HBG med Pappa och styvsyster C som övningskörde:) Därefter en sväng till Centan där krukor skulle inhandlas men givetvis var där inget speciellt.
VÅREN ÄR PÅ VÄG IN stod de på stora skyltar, får väl helt enkelt vänta ett tag till. Saknar mina blommor ju:(

Promenixa i min ensamhet ikväll men samtidigt fick jag tid att tänka och rensa bort en massa onödiga tankar.
Veckan har börjat dåligt men hoppas på att humöret stiger innan söndagen är här.

Och DU varför kan du aldrig prata elr hjälpa till med något så fort fröken J är i din närhet?
Är hon så jävla viktig för dig??
Fan vad jag önskar jag stött på J ute i helgen! Jag hade velat se dig mosas o lida:)

Nä ha de bäst ni som förtjänar det.

/LArveN


Kommentarer
Postat av: R

Ses till helgen.. I wanna!! MIss wonderfull

2010-01-13 @ 10:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0