GLÄDJE

Igår fick jag äntligen skratta så jag fick kramp i magen och jag hade ett leende på läpparna hela kvällen.
Tack för en underbar kväll tillsammans med dig igår S, flytta tillbaka till mig igen:)
Kvällen igår innehöll mycket prat okej massvis med prat. Vi fick ju ta igen allt vi missat, och som jag sa massvis med skratt, nästan så man idag har träningsvärk i magen.

Senare på kvällen dök även G upp o gjorde oss sällskap och lika kul hade vi då. Tänk om någon annan hört oss igår dom hade trott vi var dumma i huvudet, men de skiter vi i:)
Kvällen avslutades med att G fick syn på mitt nintendo åtta bitars så de kopplades in och vi fick spelat in på morgonkvisten:) Måste dock erkänna att G var ingen höjdare på detta spel men de har mindre betydelse.
Tycker dock rätt synd om honom idag som börja jobba kl 5 utan en blund men ibland får man ta att man är trött.

Så dagen började för mig lika bra idag med ett stort leende på läpparna och jag känner mig glad och lite sprallig för första gången på jätte länge.
Började min dag med en två timmars promenad med M.N. även denna promenad innehöll en massa snack som vi fick ta igen nu efter tre år då vi inte snackat så mkt.

Nu ska jag gå och packa upp lite lådor.
I kväll blir det god middag hos mamma:)

Än en gång tack för en underbar kväll igår, den kan jag leva på länge!

/LArveN

Kommentarer
Postat av: S

Fler underbara kvällar ska det bli. Det är så uppfriskande att skratta. Ikväll varvar vi spelet hjärtat :) Jag är så glad att jag kan få dig att må bättre och hjälpa dig se ljuset i tunnlen. PUSSS

2010-01-07 @ 11:41:27
Postat av: R

Fan vad söta ni är.. I wanna tooo

2010-01-08 @ 20:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0