Häxa

Tack för en helt fantastisk helg som innehöll det mesta.
Fredagen innehöll som jag tidigare nämnt bio med Thomas.
Lördagen blev inte så lugn som egentligen planerats. Planen var att jag och Malin egentligen bara skulle träffas för att snacka skit o dricka lite vin.Men efter en flaska vin och några strawberry daiquiri som innehöll i min smak allt för mkt rom (okej dom va rätt goda malle) så bestämde vi oss för att hoppa på våra stålhingstar och bege oss till Tages.
Där blev vi inte långvariga då där knappt var något folk alls så istället beslöt vi oss för att inta Club Bäver och det är inget jag ångrar! Det var längesedan jag hade så roligt som jag hade denna kväll/natt/morgon för det blev verkligen in på morgonkvisten vi festade.
Jag beslutade att cykla hemåt vid fem medans dom andra bestämde sig för att sova där då dom tyckte de var litta för kallt för att ta sig hem.

Jag fick vakna upp en söndagsförmiddag i min egen säng och vara sliten i min ensamhet!
Igår var soffan,kudden, TV:n och myskläderna min bästa vän. Denna kropp tog mig utanför dörren endast för att hämta en flottig pizza som var den godaste jag ätit på länge. Undra varför?

Helgen bestod även utav en hel del gräl, men jag har bestämt mig för att det ska inte få förstöra för mig i alla fall. Kul ska jag ha oavsett!

Dagen idag har spenderats med min styvbrors dotter. Hämtade henne i skolan kl 13 för att sen gå hem och fika, göra läxa, prata och sen bara mysa.
Vi tittade idag på lilla sjöjungfrun och när jag satt där och titta så kom jag fram till att J faktiskt liknar den där hemska fula häxan Ursula. Inte nog med att hon liknar henne hon beter sig som en oxå!

Nä inget mer att berätta om.
I morgon blir det solariet med Malin och kanske en promenix?

Ni missa inte Johan Falk filmen igår med snygge Kinnaman va??

/LArveN



Kommentarer
Postat av: Malin

Hej!

Klockan har jag köpt på Jysk här i Landskrona, till ett toppenpris på 349:-, som hittat! :)

2010-01-25 @ 19:10:08
URL: http://familjennordin.webblogg.se/
Postat av: Mallan

Toppenkväll!!!

2010-01-25 @ 19:41:03
URL: http://geggamojor.blogg.se/
Postat av: Mallan

Du e KASS på att blogga!!!

2010-01-28 @ 23:29:17
Postat av: Anonym

Haha vad kul, helsant det med Ursula och J!

2010-02-08 @ 15:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0