Jag faller

Efter en helt ok helg som innehöll det mesta ( Shopping, FEST, sällskap av underbara vänner, och en slappe söndag) känns det åter igen som jag börjar falla och trilla tillbaka i detta mörka hål.
Jag vill inte falla men jag orkar inte klättra hela vägen.

Allt har kännts så bra till du började bete dig konstigt i Torsdags, jag fattar inte riktigt varför egentligen men de är upp till dig hur du vill bete dig. Men det är inte ok att jag åker på en utskällning för att du är full och mår dåligt över vad du såg. JAg ville ju bara försöka muntra upp dig men de lyckades jag inte med.
Men du ringde i alal fall och bad om ursäkt men något stämmer inte med dig.
Hallå jag gillar ju ditt sällskap du får mig på bra humör.
Aja jag ska inte lägga min energi på detta!

Det är lite tragiskt att när man går ut igen för första gången som singel igen på tre år är det banne mig samma människor ute som förr. Förändras aldrig denna stan? Vi hade kul och jag är glad att vi återigen kan umgås för det är ju som så att vi har alltid kul när vi é ute.
Promenaden hem gjorde gott, vakna igår och mådde faktiskt bra ögonen var dock lite trötta.
Tack för samtalet på nästan en timme men de gjorde inte saken bättre för mig. Du hitta kärleken direkt igen o slipper vara ensam och tänka. Det är egentligen du som borde straffas med ensamheten, elr så är jag starkare än dig och kan stå emot det du inte klara av. Det gör ont men jag har gått vidare. Du valde din 20-åring och jag hoppas för din skull att valet var BRA!!
Middag hos Mamma, sällskap av Danne och sen blev det en tupplur på soffan.

Dagen idag har varit fruktansvärt seg och återigen har de snurrat allt för mkt i huvudet. Gick hem på en kopp kaffe till C men när jag kom hem var de igång igen.
Du spökar för mkt i mitt huvud!

Sandra kom tillbaka till mig, jag saknar dig redan.
Reka vart tar du vägen?
Emma Femma dig saknar jag enormt, tre år utan dig är tre år för mkt!

Nu ska jag bege mig ut i kylan och traska lite, slå kål på en timme elr något och försöka rensa hjärnan på en massa dåliga tankar!

/LArveN




Kommentarer
Postat av: reka

pluttski. ska vi ses snart då då då.. juee

2010-01-11 @ 20:23:14
Postat av: Sandra

Jag finns alltid här oavsett om jag är längre bort :( Saknar dig också mitt hjärta.

2010-01-11 @ 21:23:26
Postat av: Sandra

Jag finns alltid här oavsett om jag är längre bort :( Saknar dig också mitt hjärta.

2010-01-11 @ 21:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0