Jag vill se dig lida

Jag vill stå sidan om och höra skotten som träffar dig.
PANG, PANG två skott träffar dig och sakta faller du mot marken.
Jag skrattar inombords, du förtjänar detta din häxa.
Du ska veta hur mkt du har förstört, att han inte älskar dig och har dig enbart för att slippa vara ensam.
Efter ett tag går jag fram för att titta på dig och inser att än är du inte död, du lider av smärtan från skotten.
Den smärta du känner går snart över och går inte att jämföra med den jag går igenom.
Jag sparkar på dig lite extra och berättar för dig vilken vidrig människa du är.
När jag ser att du äntligen är död lämnar vi dig i kylan i din ensamhet, BRINN I HELVETET.

Nästa sanna nöje blir när vi får berätta allt detta för dig M.
Din kärlek finns inte längre och nu är det din tur att lida och må så fruktansvärt dåligt. Då ska jag stå sidan om och bara skratta åt dig som du gör åt mig. Jag ska inte längre finnas och stötta dig.
Jag kan äntligen skratta och leva ett liv där det är min tur att njuta.

JAG VILL SE DIG SÅRAD!

/LArveN

Kommentarer
Postat av: Anonym

planera mord? jag är på. :)

2010-01-03 @ 21:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0