SNABBA CASH

Det blev bio halv 7 i kväll i alla fall och glad är jag för det.
Filmen var riktigt bra och jag längtar till uppföljaren kommer!

Jag är KÄR igen, verkligen kär.
Joel Kinnaman är ju bara så HET och fantastiskt jävla underbart bra!!
Blir jag sambo igen säger jag som Malle att han är mitt svenska "FRIKORT"







Tack Thomas för en trevlig kväll.
I morgon ska det drickas vin med Malle som om det vore vatten som hon säger och jag längtar redan.
Singellivet är inte så pjåkigt i alla fall:)



Snälla jag kan väl få göra hennes liv till ett helvete nu så som hon gjorde med mitt? Du lät ju henne göra det.


/LArveN



Kommentarer
Postat av: Sandra

Bry dig inte om att lägga energi på henne. Hon betyder ingenting för dig och är inte värd någon av dina krafter. Och det är dessutom inte hennes fel att det blivit såhär hjärtat. Jag VET att jag sagt det innan men jag vill inte se att du lägger energi på folk som aldrig varit viktiga. PUSSS

2010-01-23 @ 13:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0