Tisdag

SÅ GÅR EN DAG IFRÅN VÅRT LIV OCH KOMMER ALDRIG ÅTER!

Så har även denna tisdag passerat. Har hunnits med en hel del även denna dagen. Jag älskar att ha att göra om dagarna och slippa sitta hemma i min ensamhet. Kvällarna är fortfarande ganska jobbiga men jag kommer över även det till sist.

Dagen började när jag 10.40 slog upp ögonen och kände att det var dags att gå upp, fick i mig litta frukost och sen mötte jag upp C för en tur ner till solariet. Nu orkar jag inte längre gå runder och se ut som ett spöke, folket blir ju nästan rädda när dom ser en:) Efter solningen fick jag lämnat in två engångskameror som har ca 5 år på nacken. Ska bli väldigt intressan och se vad som finns på dessa kameror!

Runt halv 4 satt jag i bilen tillsammans med M på väg till Centan. Äntligen släppte stenen från bröstet och mobilabonnemanget blev bra till sist och äntligen fick jag bli ägare till min underbara iPhone. Dock den svarta men de går det med den vita är ju totalslut överallt. Men jag är mer än nöjd. Färden gick mot Landskrona igen och inom kvantum för lite mat shopping. En sväng upp om till mig o en massa prat. Fick med dig ut på nästan en och en halvtimmes promenix oxå och ännu mera prat. Vi avslutade kvällen med en "underbar" måltid på McDonalds:) Tack för en superbra dag, när vi två är såhär och inte bråkar, när vi kan prata pom allt och inget bara älskar jag hela situationen. Att få skratta och ha kul tillsammans med dig. Jag hoppas vi kan fortsätta att ha det såhär för vad mkt lättare allting blir då. Elr?

På något sätt gillar jag att jag sätter igång din tankeverksamhet och kanske är det så att vissa utav sakerna jag säger stämmer ganska bra elr har jag fel?

I alla fall tack för en toppen dag, nu ska jag kasta mig i soffan och invänta kvällens avsnitt av Paradise hotel! Ja jag vet det är egentligen inget skit att kolla på men efter flytten för tre veckor sedan blev jag fast i detta program:)

Sov gott.

/LArveN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0