Ett stort leende

Det blev verkligen en heldag i torp, blev hämtad vid 11.30 och var hemma runt 01.00!!
Åh vilken underbart bra dag jag hade med superbra sällskap.
En glädje som spred sig i hela kroppen, ett stort leende på läpparna hela dagen och en massa skratt som gav skön kramp i magen.
En heldag i torp var nog vad jag behövde min lediga dag igår när de var jämnmulet hela dagen.
Varför pissväder när man är ledig och planerat besök på stranden o bara få njuta? Idag ska jag jobba och givetvis är det klarblå himmel, strålande sol och jätte varmt, men jag ska väl inte klaga jag har hunnit njuta en del av solen idag oxå eftersom jag inte börjar jobba förren halv 4.
Hade dock velat vara ledig idag när solen strålar men förhoppningsvis gör den det resten av sommaren så även jag hinner få ta del av lata dagar på stranden.

Jag känner fortfarande lyckoruset i hela kroppen, men det bekymrar mig att du inte mår bra.
Hade jag varit ledig idag hade jag åkt ut till dig direkt och det vet du om.

Och G jag hoppas du kommer hem till helgen då jag saknar ditt sällskap här hemma.

Nu ska jag förbereda min middag för kvällen så jag kan mätta min mage:)

JUST NU MÅR JAG BARA SÅ HIMLA BRA:)

Ha en underbar dag kära läsare och jag hoppas ni är lediga och får njuta av sol och värme.


Kommentarer
Postat av: Sandra

PEMMI!! Du har länge klagat för att du inte har något jobb att gå till och du har klagat på att solen inte har varit framme. Nu är den framme OCH du har ett jobb att gå till. NJUT!! Även om du inte är ledig och kan njuta på stranden så gör väl solen att ditt humör blir bättre och det blir roligare att arbeta? :) PUSS

2010-07-01 @ 18:08:45
URL: http://sandyj.blogg.se/
Postat av: Mala

Jag blir glad när du mår bra.

Jag mår bra när du är glad.

2010-07-01 @ 23:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0