Jobb och väldigt varmt

Nyss hemkommen från jobb.
Ännu en otroligt varm dag, svettigt och grymt kvav värme o hela jag känns klibbig o äcklig men jag klagar absolut inte för det är så himla skönt och kunna springa runt i shorts o linne sent in på kvällarna.

Just nu känns allt bara väldigt bra och hela jag bubblar av glädje.
Inte trodde jag i slutet på förra året att jag skulle kunna få må sähär bra igen men ack vad fel jag hade och skönt är det:)
Igår blev de supergod skaldjurssoppa i Malmö & i morse fick jag frukost på sängen rriktig lyx och jag bara njuter utav det.
Samtidigt som jag är väldigt glad är jag även ledsen över att allt blev som det blev för även om du säger att vi ska dra ett streck över vad som hände så känns det inte som det har blivit gjort.
Men men tiden brukar läka alla sår elr hur är det man brukar säga?

En annan sak är jag oxå väldigt glad över men samtidigt gjorde det väldigt ont.
Du förtjänar lyckan och jag visste det långt innan du erkände för mig men nu har du kommit ut med det och jag hoppas att du denna gången har gjort ett bra val.
Men som sagt jag kan inte förneka att det faktiskt gjorde lite ont även om jag nu mår bra igen.

En dag till att jobba sen ska jag ta och njuta utav tre dagars ledighet och det ska bli så himla skönt.
Hoppas på fint väder så jag kan spendera dagarna på stranden.

Nu ska jag hoppa i duschen och sen får vi väl se om jag sover i min egen säng i natt elr inte.

Ha de toppen!!


Kommentarer
Postat av: Jenny

:-)

2010-07-21 @ 23:37:17
URL: http://jennysparadis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0