Sol, bad och en massa jobb

Tycker det är väldigt trist att det blev som det blev i lördags.
Jag gjorde ett eget val när jag sket i att komma, men det kändes endå inte som du/ni ville ha mig där.
Tycker det är himla trist att något vi planerat sedan Februari helt plötsligt inte blir av.
Vad var det som inte dög med det vi planerat och varför var du tvungen att ändra dig?
Är dom bättre och roligare? Jag vill mest bara veta egentligen.
För sista tiden har det verkligen kännts som att jag inte duger för dig i alla fall.
Jag saknar dig om inget annat.

Igår eftermiddag blev det en sväng ut till "gamla svärmor" och en tur ut till sjöarna där jag fick tillfälle att svalka min kropp. Såå skönt och jag lovar att jag njöt av det eftersom jag visste jag skulle jobba idag igen i denna värme.
Jag hann till och med få lite rödbränt skinn:)
På kvällen blev de grillning i Röstånga trevligt trevligt.

Som sagt idag är det jobb igen som gäller men det är rätt lugnt o jobba kvällen så jag ska inte gnälla.

Åh på lördag blir det 18-års fest o KARNEVAL=)

Ne nu ska jag återgå till tvätten så jag hinner klart med de innan jag ska kila iväg.
O i morgon kommer du hem igen:)
Ha en bra dag i värmen gott folk.



Kommentarer
Postat av: Sandra

Usch jag hoppas att det löser sig Pemmi. Det är så himla trist när sådana saker händer :( Vill passa på att önska dig en bra kväll på jobbet (idag är det inte jättefint väder heller så då gör det inget att man jobbar) :) och såklart en mycket trevlig karneval :) PUSS

2010-07-15 @ 12:22:29
Postat av: Jenny

blää vad har hänt ? synd vi inte hann ses i förrgår, det hade jag velat!! ses förhoppningsvis på lördag. puss

2010-07-15 @ 14:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0