Soliga lördag med ett dopp i de blå

Jag bara älskar de, solen skiner, det är varmt och jag får spendera massor med tid tillsammans med dig.
Jag blir ju så glad utav dig, du gör mig glad, du får mig till att gå med ett stort leende på läpparna.

En runda i malmö, första doppet i havet för året togs ute på ribban i Malmö idag tillsammans med G, en riktigt bra dag har det varit.
Avslutades dock hos läkaren för G med mitt sällskap, tack o lov att det inte är något farligt nu kan jag andas ut och åter vara lugn när du i morgon kör till Norrköping för en veckas jobb.
Själv jobbar jag jätte mkt nu men jag har lördagen att se fram emot då de blir winnerbäck:)

Körde styvsyster Carolin med son till sturup idag, så nu har jag bil i en hel vecka, yeah=) inte för att jag vet vart jag ska köra men i alla fall jag kan köra vart jag känner för i en hel vecka.

Nu kallar snart bingen, jobb hela dagen i morgon.
Sov så gott allesamman, själv kommer jag lägga mig med de största leendet på läpparna på väldigt länge.

Åh vad jag tycker om dig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0