Underbara dagar

Det har varit tre helt underbara dagar och känslan jag har i kroppen kan jag nu leva på ett tag framöver.
Egentligen har det inte hänt mkt men endå har det varit super.
I lördags efter jobb blev de ett dopp i havet tillsammans med G, Knas, Kim o deras lille Ville. Hela 23 grader i vattnet, super skönt.
Igår blev de inte stranden o varför fattar jag egentligen inte för fy helvete vad varmt det var.
Jag vet att nu när värmen o sommaren äntligen kommit ska man inte klaga men endå gör vi de alla lite i alla fall för aldrig är man nöjd. Men denna värme tar kål på mig när jag jobbar det känns som man ska smälta bort.

På tal om jobb så har jag inte tid o sitta här eftersom jag börjar jobba om en timme så nu ska jag ta o kasta mig i en iskall dusch o njuta utav de.

I morgon blir de förmodligen träning med Knas:)

Har precis vinkat av G som åter kör mot Norrköping för jobb, men snart e du ju hemma igen:)

Ha de toppen!!



Kommentarer
Postat av: knas

det blir träning imorgon :) och vi ska till stranden antagligen om du är ledig :)

2010-07-12 @ 18:30:14
URL: http://knasis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0