En helt vanlig Tisdag

Vaknade av telen som ringde halv 11, trött o sliten. Fy vad jag sover dåligt när en annan person ligger på andra sänghalvan. Men jag ska inte klaga fick ju sovit 11 timmar igår natt:)
Vaknade i alal fall till en lika fin dag idag med strålande sol och blå himmel. Hela jag fylls av energi och jag blir på strålande humör.
Hoppade i promenixskorna och gick en lång runda. När jag kom hem blev det en kopp te på balkongen, varmt och skönt i solen.

Jag har precis jagat bort alla dammråttor för denna gången och nu har jag landat i soffan.
Sitter och funderar på vad jag ska äta till middag idag? Idag får de bli något annat än filmjölk:)

Igår fick jag en fråga av syster min. Tror inte riktigt hon tänkte sig för och jag önskar så jag hade kunnat svara på frågan men det kan jag inte riktigt.
Hon frågade hur det var med Anna? Jag vet att hon har det bra där uppe i de blå och jag vet att hon vakar över oss här men jag skulle så gärna vilja svara att det är toppen med henne. Att vi träffades igår, att hon jobbar, kanske hade varit på väg och skaffa familj. Men det kan jag inte och det gör så ont i mig. Jag saknar henne så fruktansvärt mycket.



En annan sak som oxå gör väldigt ont är att se sin älskade vän vara ledsen över att ha mist sin älskade mormor. Jag finns alltid för dig vännen, ALLTID!

Annars har det inte hänt speciellt mycket att berätta om, kanske blir det en sväng till bonnahålan idag då en viss Macke fyller år i morgon. Vi får se.

Ha de!

/LArveN

Kommentarer
Postat av: Mala

Jag vet att Anna och hennes familj har det bra. I himmeln finns bara snälla människor och dom har varandra, en dag ses vi alla igen =)

Tack för de fina orden, det värmde ska du veta! Puss!

2010-03-16 @ 20:08:18
URL: http://geggamojor.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du nu e det envecka sen fröken skrev...

2010-03-23 @ 17:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0