Fredag!

Fy fan, jag kan inte fatta att jag levt med dig i 3 år. Du é ju inte normal!
O din brud hade jag bara velat dra i bitar. Jag hatar henne. Hade de inte varit för henne hade vi inte varit där vi e idag. Då hade vi ju kunnat snacka normalt med varandra.
Men jag har fattat nu att du inte vill de. Efter den 25 april slipper du mig i alla fall.

Tack för sällskapet vid middagen, hoppas att de smaka bra men de gjorde de säkert med tanke på att de slank ner två portioner o en matlåda:) Smaka bullarna fint? Grabbarna på jobb fick oxå smaka va?


Tack för en sjukt rolig kväll Mala, Håkan, Vraket o BS:)
Förfestspelet e farligt:)
Hårt men roligt!

nu säger jag godnatt, sov gott o dröm sött!

/LarveN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0