Så var det tisdag igen

På begäran från Malin ska jag se till o få till ett inlägg.
Dock inget speciellt intressant som hänt i mitt liv de senaste dagarna men de tyckte hon att jag skulle strunta i. Så Mala vill du läsa ointressant inlägg så visst ska du få göra de:) Du vet ju redan vad som hänt i mitt liv de senaste dagarna.

De har inte hänt mkt. Fredagen spenderades ute i hålan ANNELÖV. Ja jag vet nu tänker ni alla vad f*n gör du där ute? Den frågan har jag ställt mig själv oxå men faktum är att jag faktiskt trivs rätt bra där. Om inget annat får man träna magmusklerna då man får skratta hela tiden. Man har inte tråkigt när man befinner sig där i alla fall.
Så i fredags blev det vin, hot shot, strawberry daiquiri (Mala ledsen o behöva säga de men Mackes var faktiskt godare), rappakalja, salta pinnar, en jävla massa skitsnack och ännu mer skratt. Kom i bingen runt halv 7 så i lördags var jag inte speciellt pigg, huvudet värkte men smällar man får ta när man haft en himla trevlig kväll/natt innan. Begav mig hemåt runt 15.30 o sen blev de bara soffan i min ensamhet.



I söndag fick jag fint besök av underbara Sandra, det är lika kul o träffa dig var gång och jag ser fram emot vår roadtrip till Halmstad på fredag:)

Annars har det inte hänt mkt i mitt liv dom senaste dagarna och jag har haft sjukt tråkigt, jag gillar inte ensamheten jag vill att de ska hönda saker hela tiden men samtidigt vet jag om att det går inte. Jag får helt enkelt lära mig och ta de lugnt.

Idag tog jag och Karin våra stålhingstar och styrde ner mot staden där det shoppades lite. Ett par leggings, en tunika och en grön skjorta. Jag vet jag går på A-kassa men ibland måste man unna sig. Kalaset gick bara på274:- så det var de väl värt?
Och nu i kväll fick jag kaffebesök av finaste underbaraste Malin. Jag är så glad att jag har dig och att du alltid finns vid min sida.

Har även pratat en hel del med M. När vi väl kan hålla sams är det sjukt kul att prata med dig!

Nä nu ska jag hoppa in i bingen och fortsätta läsa min bok snabba cash!
Sov gott alla underbara och ni andra som jag tycker mindre om dröm en mardröm vet ja..

/LArveN



Mala nöjd nu?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Söt du är :)

2010-03-24 @ 13:37:29
Postat av: Mala

MKT NÖJD! :D

2010-03-24 @ 19:40:32
URL: http://geggamojor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0