100511

Kl är snart 12 och denna kropp har fortfarande inte lämnat sängen.
Hade grymt svårt för att somna igår, antagligen för att jag skulle sova själv men de gick till sist, efter jag tröttat ut mig själv med ex antal serier som dom visar på alla dessa olika TV kanaler på natten.
Jag fick helt enkelt krama kudden i natt.

Nu ska jag faktiskt snart gå upp, ska bara dricka upp mitt te först, sen blir det duschen och kanske en sväng på stan i underbara Landskrona. Synd vi inte har lite roliga butiker bara.

I kväll hämtar jag upp Emma i Malmö sen får vi se vad dagarna har att erbjuda oss, något kul ska vi säkert kunna hitta på.

Ha en bra dag så länge så hörs vi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0