20100502

Lördagen började med en promenix och som vanligt med min tur börja det givetvis regna, men jag fortsatte glatt att traska hade ju inte så långt hem och motion är motion även om det regnar eller solen skiner.
God middag hos mamma på kvällen, gott med något annat än lasagne när man ätit det hela veckan:)

Sen blev det en bilfärd ut mot annelöv och trevligt sällskap med Knatte, Fnatte och Tjatte:)
Pluto har givetvis oxå varit med på ett hörn, likaså farbror Joakim!
Alltid lika kul och umgås med er och man får skratta så mkt så inte ens situps behövs.
Kaffe, skitsnack ute i trädgården, tvätt av motorcykel och en mkt givande bilfärd till mekonomen tillsammans med Mange och Danne. Att man kan ha så kul åt er och tillsammans med er.
Min dag är räddad.

                                      

Eftermiddagen/Kvällen fick jag spendera på finaste Linnéas kalas. Idag fyller denna lilla tjej som faktiskt inte är liten längre hela 9 år. Gud vad tiden går fort och jag minns det som igår när du kom till världen.
God mat och trevligt sällskap.

Nu har jag bänkat mig i soffan, ska väl som dom flesta andra svenskar titta lite på Humorgalan- för varenda unge.
HA en fortsatt trevlig söndag kära läsare.

Hoppas veckan bjuder på något kul.

/LArveN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0