Döö trist dag

Det har varit en grymt tråkig dag!
G ringde och väckte mig halv 12, en halvtimme innan klockan skulle ringa. Lika störigt alltid även om klockan redan var mkt. Ni tänker säkert hela högen nu din slöe jävel. Men jag kom faktiskt inte i bingen förren runt halv 4.

Dagen har i alla fall spenderats i tvättstugan, inte speciellt roligt men nödvändigt.
Det märktes att jag haft besök i alla fall. 9 handdukar, jag brukar normalt ha 2 stora o två små!

På eftermiddagen kom fina Mala över på en kopp svett o litta skitsnack.



Men annars har jag inte gjort ett skit, suttit med datorn i knäet sen jag vaknade i princip, så de förvånar mig inte om jag är fyrkantig i huvudet nu.

Nu ligger jag i bingen, dags o sova, upp i tid i morgon.
G ska till doktorn och jag ska va sällskap.
Så sov så gott kära läsare!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0