Förr i tiden

Sitter här i min ensamhet i sängen med en kopp te och datan i sängen.
Och när jag sitter i min ensamhet börjar jag ju alltid tänka så förbaskat mkt och just idag kom jag att tänka på tiden då jag träffa en dansk kille som bodde i Helsingör.
Oj då var jag bara 18 år gammal och jag tyckte allt var så spännande. Scandlinesfärjorna åkte jag med minst en gång i veckan men det blev oftast fler gånger. Ja det var en rolig tid i alla fall och jag tycker det är så trist att vi tappa kontakten han och jag men det är väl så det är livet går vidare.

Jenny, minns du när du var med mig hos Jesper när det festades hej vilt och vi senare på natten tog båten hem där du tvunget skulle ha röd pölse med bröd?=)

Jag kommer även ihåg att jag ofta lyssnade på Johnny Delux ft. Anna Nordell - Drömmer jeg
tyckte väl den låten passa så bra då, inte vet jag:)



Jaja ville mest bara skriva av mig lite.

I kväll blir det bio med fina Sandra, jag saknar dig massor så det ska bli så kul o träffa idg i kväll.



Kommentarer
Postat av: Jenny

hahahah jaa jag kommer ihåg för de jävlarna snodde ju min mobil kommer du inte ihåg det??? sur va jag. Men det va en härlig tid. skönt att komma hemifrån lite....

2010-05-30 @ 12:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0