Första doppet för året

Åh jag börjar vakna i normal tid igen.
Två dagar i rad och klockan har varit strax efter 9 bara, 3 timmar tidigare än förra veckan.
Börja dagen med att plocka undan, dammsuga och tvätta. Skönt och göra allt på en gång så är det gjort sen.

Underbart väder har de varit idag oxå. SOL och vindstilla=)
Satt på balkongen och njöt till G ringde och fråga om jag skulle med ut till hans mamma och bada.
Och jag är inte så svår så självklart blev de så. Var dock inte lika tuff när jag skulle hoppa i poolen. Brr va kallt det va, endast 14 grader men JAG BADADE. Årets första dopp. Till och med huvudet blev doppat tre gånger:)
Jag kände att jag levde när jag kom upp ur vattnet i alla fall.
De blev en hel del hoppande på den stora studsmattan sen oxå för att få upp värmen igen för fy fan vad jag frös efteråt.


 
Tyvärr va de inte lika skönt i poolen jag bada i som det ser ut på denna bilden.


Nu är jag hemma igen, banankakan står i ugnen.
Funderar på om jag ska gå över till G och bjuda honom på en bit när kakan är klar.

Men ha de underbart!!

Men du M.C jag saknar dig en smula!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0