Fortfarande trött

Först vill jag börja med att tacka Sandra och Christofer för en helt underbart rolig och trevlig kväll.
God mat, god dricka och fantastiskt trevligt sällskap.
Synd bara att tiden går så jäkla fort när man har roligt.




Jag hade Mattias "Duvan" till bordet och han bjöd på en show som inte var av denna värld. Jäklar i havet vad jag fick skrattat denna kväll och sen slog vi tillsammans klackarna i taket. Och en riktig gentleman sviker ju inte heller så han traska så så snäll med mig sen när jag skulle hem. Ett himla trevllig sällskap. Men först var vi ju bara tvugna att gå in om Statoil o ha en liten korv:) Den där spriten gör alltid att man blir så satans hungrig.



Jag vill även säga eftersom jag vet att ni läser att de var himla roligt och träffa er.
Reka det är på tok för längesedan vi sågs och innan du flyttar hoppas jag att vi ses. Det var även väldigt trevligt att få träffa den där D som du berättat så mkt om. En rolig, galen och trevlig prick.
Jenny jag hade nästan glömt hur kul man har tillsammans med dig. Jag hoppas att vi kanske kan ses lite oftare även vi för som du sa det fanns en gång för inte allt för längesedan då vi umgicks flitigt och hade kul ihop. Vill även säga till dig att det var trevligt att få träffa Berra. Han verkar och va en himlans bra kille och man ser hur lycklig han gör dig.
Och du Jenny jag lyssna verkligen på de du o Berra sa om G. Jag är helt enkelt värd något bättre o de har jag insett nu:)



Igår mådde jag dock inte lika bra som jag gjorde där på lördag kvällen. Jag lände av de små gule allt för bra. Så gårdagen spenderades i sängen i princip hela dagen. De är aldrig kul o må kass men de var nästan värt de med tanke på hur jävla roligt jag hade i lördags.

Jag har haft trevligt sällskap hela helgen oxå. Med dig mår man alltid bra och man går med ett leende på läpparna. Jag har sovit som en stock tätt intill dig i natt och det är så mysigt. Hela du är mysig.
Du är ganska bra du:) Men i kväll blir de inte lika kul o krypa ner i sängen själv. O när får jag se dig nästa gång?


Idag traska jag på mina stackars fötter som är fulla av blåsor under, de blir ju så när man går hem i högklackat som man inte är van vid. Men idag var de mina älskade converse på fötterna men att traska från annelöv till stationen i Dösjebro är en bra bit men de gick, o sen från stationen i Landskrona o hem. Ganska öm i fötterna men hade inte heller velat vara utan denna promenix.

I kväll var min kära mor och hennes man här o satte upp skohyllor till mig bara sådär fem månader försent:) Men nu är dom uppe i alla fall.

Själv ska jag nu ta o krypa ner i sängen o kolla lite TV.

Bilder från festen skulle vara trevligt att få ta del av:) Så skicka gärna.


Kommentarer
Postat av: Jenny

hoppas ditt nummer finns på hitta.se för jag ska messa dej nuuuuuuuuuuuuuuu...

vi ska ses mer! jag har saknat dej.

2010-05-10 @ 20:54:00
Postat av: Sandra

Tack själv mitt hjärta för att du va med och gjorde vår kväll så bra. En glad och sprallig Pemmi är något av det bästa jag vet ;) Det glädjer mig att du hade så roligt och att du har kommit till insikt, äntligen säger jag. Puss mitt hjärtegryn

2010-05-10 @ 21:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0