Fredag morgon

Sitter här i sängen med mina två torra rostade mackor med ost, ett glas blåbärssoppa och en kopp Te. Fan vad deprimerande frukost, kunde jag inte rotat fram något roligare? Men orken finns inte där just nu, jag undrar så var den har tagit vägen. Trött är jag men kan endå inte sova och när jag väl sover så sover jag kasst och vaknar stup i kvarten. Usch vad jag känner mig gnällig. Lite positivt tänkande hade faktiskt inte skadat.
Men det är Grått, jävligt blåsigt och svinkallt ute.
Vart tar den riktiga våren med sol och värme vägen? Den jag har längtat efter hela vintern. De har varit kallt så de räcker, nu behöver vi få värme.

Vad står på schemat idag då?
Hmm när jag tänker efter ingenting. Ska i eftermiddag åka och byta min BH, innan dess kanske jag får se en glimt av Malin som jag saknar enormt mkt o i kväll blir det kanske Annelöv får se om snigel bestämt sig än:)

I morgon är det i alla fall FEST!! Jag ser fram emot detta riktigt mkt:)

Men nu ska jag nog fortsätta på min tråkiga frukost här i sängen till en kass film, vill ju inte gå upp jag bara fryser då ju.

/LArveN



Emma Femma om 4 dagar hämtar jag upp dig=)


Kommentarer
Postat av: Mala

Tack för idag min Emma. Kul!

När ska vi dricka rosé på balkongerna?

2010-05-07 @ 22:19:42
URL: http://geggamojor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0