Heldag med G

Åh lite ångest har jag allt men idag blev de en liten shoppingrunda med G.
Det blev en tur till Svedala outlet o där fick ett par jeans följa med mig hem. Har spanat in dom sedan tidigt i höstas men då var jag för "fet" för att få dom på mig och nu 10 kilo lättare kunde jag lätt dra på mig dom och dom satt som ett smäck. Fråga mig om jag är nöjd och svaret blir JA!!

Lolo - bild 2



Jag vet att jag är arbetslös och borde spara på dom få kronor som blir över varje månad men man lever ju bara en gång och jag var i behov av ett par nya jeans. Tänkte först inhandla ett par nudie för 1300:- men nu köpte jag dessa Claes Göran för 499:- men som egentligen kostat 999:- så jag spara endå in lite slantar. Lite bra elr?
Blev även en snabb runda på Burlöv Center där en T-shirt fick följa med hem. Så idag fick jag shoppat lika mkt som G:)

I kväll blev det en lång promenix med G i kylan. Inte skönt men jag kan sitta på röven med gott samvete nu.

I morgon ska jag iväg med min kära mor och leta efter bikini till mig vilket är lättare sagt än gjort.
Men önska mig lycka till kära läsare.

Nu säger jag godnatt o sov gott alla. Hoppas ni drömmer något fint.

/LArveN

Kommentarer
Postat av: Malin

Claes Göran, vad e det för märke? ;) tänkte direkt på Claes Ohlsson, kanske brodern?ser fina ut iallafall! Man måste shoppa av sig ibland! Jag har handlat galet mkt den senaste tiden och faktiskt en bikini jag med, så vi kan ligga på stranden o lapa sol:) nu ska jag sova gaalet trött. Arbetet knäcker mig! Puss

2010-05-04 @ 23:43:23
Postat av: ELB

Cooooola !

2010-05-04 @ 23:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0