Ljuva sommarvärme=)

Åh jag sover så länge om dagarna, det är inte bra det måste bli skärpning på den fronten.
Man kan ju inte sova till 12 varje dag och speciellt inte när det är strålande solsken och varmt ute.
Jag vill inte gå miste om sommarvärmen när den nu äntligen kommit till Skåne.

Dagen idag har egentligen gått i lugnets tecken men det kan vara ganska skönt det med.
Dagen har i alla fall spenderats med bästa sällskapet G

Vi har

- Promenixat, men den där promenixen gjorde nog ingen direkt nytta då den avslutades med en halv pizza!
- Dammsugning av G:s bil
- En sväng till Centan där det byttes ett plagg
- En sväng ut till standen i Lill Olas, där doppades fingrarna i vattnet dock fortfarande för kallt för att doppa hela denna kropp. Sen satte vi oss i lä och njöt av solen ett tag.
- Nu har vi precis käkat Flygande Jakob, mmm så gott



Blir antagligen en liten promenix nu, vill ju inte sitta inne och uggla när det är så fint väder ute.

Igår spenderades nästan hela dagen hos G:s mamma i Ekeby. Jag vill oxå ha en trädgård!!
I Ekeby passades de barn, dracks kaffe, mös och bara snacka en massa gegga:)

I morgon hoppas jag på att få spendera lite tid med min fina Mala=)

Och på Lördag väntar TOSSE!!

Nä nu ska jag återgå till mitt sällskap och kanske en promenix.
Hoppas ni mår lika bra och blir på lika bra humör som jag blir i detta underbara väder.



Kommentarer
Postat av: Mala

Imorgond skall du få vara med mala =)

Och jag blir också jätteglad av vädret.

Man blir pigg, glad och fylld med energi!

Puss!!

2010-05-20 @ 21:46:36
URL: http://geggamojor.blogg.se/
Postat av: Byggmästarn

Larven verkar ha fullt upp:)

2010-05-20 @ 23:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0