Lördagendenåttondemaj

Gårdagen blev trots trist väder och svinkallt riktigt bra.
Jag fick äntligen träffa Malin igen. Blev en jäkligt kort promenix sen gick vi hem här o sörpla kaffe o snacka skit.
Senare på eftermiddagen drog jag med mig till de tråkigastee varuhuset som finns Familia, jag var tvungen och byta en sak och lite trevligt sällskap är aldrig fel.

Senare på kvällen styrde jag bilen mot Annelöv där det bjöds på god mat, trevligt sällskap och en massa goa skratt. MR.C och jag hinka lite Rosé och snacka en massa skit, lyssna på honom när han spela gitarr och senare starta vi filmen PARANORMAL ACTIVITY, och jag som hatar skräckfilmer titta med ett halvt öga och hade mest täcket för ansiktet! Ja jag vet jag är en mes men jag kan inte hjälpa de.

Körde hem runt kl 11 idag, hunnit lämna bilen hos mamma, promenixa hem, koppla in min TV i sovrummet som jag då inte gjort sen jag flytta in här för snart 5 månader sedan och nu ligger jag bara i sängen och slöar.
I kväll är det FEST:) Sandra och Christoffers gemensamma 25 års fest. Det ska bli riktigt roligt så nu vänat jag mest.
Ska snart ta mig upp ur sängen och äta lite och fixa till mig.

Jag hoppas att ni har de riktigt bra i DK? JAg är glad för er skull att det är uppehåll idag:)

HA en bra lördag kära läsare.

Jag hoppas jag får se ditt face lite senare!!

/LArveN







Kommentarer
Postat av: Mala

Vi har haft det jättebra! Det regna inte inomhus som tur e´! Puss

2010-05-08 @ 21:32:35
URL: http://geggamojor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0